Publikationer

Jeg har skrevet en række bøger om mediaudviklingen, forbrugeradfærd, markedskommunikation og markedsføring:

2014 Moderne markedsføring, fagredaktør og Billede 3
hovedforfatter, Hans Reitzels forlag, 2014

 

 

 

 

2011: Forstå forbrugerne – og bliv en bedreBillede
markedsfører, Samfundslitteratur, 2011/2014

 

 

 

 

 

2009: Reklamekampagnen – analyse, planlægning       Billede (2)
og evaluering, Grafisk Litteratur, 2009/2014

 

 

 

 

2005: Nye kurver i medialandskabet – en analyse af
Mediaudbud- og forbrug i Danmark 1994 – 2004,
Forlaget Markedsføring A/S

1995: Mediaudbud- og medieforbrug i Danmark 1983 – 1994,for Statsministeriets
Medieudvalg, august 1995

Derudover har jeg skrevet en lang række artikler til forskellige faglige publikationer: